SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Empik z wiosenną loterią, do wygrania elektryczny Fiat 500

Empik organizuje pierwszą od wielu lat loterię dla klientów salonów stacjonarnych i platformy Empik.com. Akcja trwa do końca kwietnia.

Aby wziąć udział w loterii należy zrobić zakupy za min. 50 zł w Empiku (w salonach stacjonarnych, sklepach Papiernik by Empik, platformie Empik.com czy w serwisie Empik Foto), a zachowany dowód zakupu zarejestrować w aplikacji Empik lub na dedykowanej stronie internetowej.

Każde kolejne wydane 50 zł zwiększa szansę na wygraną i powiększa pulę losów danego uczestnika. Na dodatkowe korzyści mogą liczyć użytkownicy Empik Premium – każdy zgłoszony przez nich los zostanie automatycznie podwojony.

Podobne zasady dotyczą rejestracji zakupów poprzez aplikację Empik – osobom, które wybiorą ten kanał także zostaną przyznane dwa dodatkowe losy.

Nagrody w loterii Empiku

Nagrodą główną w trwającej równo 30 dni loterii jest elektryczny Fiat 500 (RED). Model ten został zaprojektowany w wyniku współpracy marki Fiat z organizacją pomocową (RED), a jego sprzedaż wspiera działania na rzecz walki z pandemiami.

W ramach losowań tygodniowych, uczestnicy mają szansę na zdobycie ponad 100 nagród rzeczowych z kategorii takich jak elektronika, AGD, sport, kosmetyki, zabawki czy podróże. W puli znajdują się m.in.: skuter Yamaha, vouchery na wycieczki z biurem podróży Itaka, aparaty Instax, zegarki sportowe Fitbit, ekspresy do kawy oraz zestawy garnków i patelni marki Smeg, hulajnogi marki Spokey, projektory, słuchawki bezprzewodowe, zestawy klocków Lego, roczne zapasy kosmetyków marki Tołpa, czytniki e-booków oraz karty podarunkowe do wykorzystania w sklepach Empik i Empik Foto.

Każdy uczestnik loterii, bez względu na wynik losowania, może liczyć na nagrodę gwarantowaną. Do wszystkich osób rejestrujących paragony trafią kody na 30-dniowy dostęp do aplikacji Empik Go i Empik Music.

Loterii towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Od początku kwietnia emitowany jest spot telewizyjny, a w ramach aktywacji OOH na tyłach autobusów miejskich pojawiły się specjalne banery reklamowe.

Działania obejmują również internet, w tym digital programmatic, performance oraz komunikację direct, content marketing i social media – Facebook, Instagram i TikTok marki Empik.

Za zakup kampanii telewizyjnej  i OOH odpowiedzialna jest agencja Carat.

Organizatorem loterii jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa

Dołącz do dyskusji: Empik z wiosenną loterią, do wygrania elektryczny Fiat 500

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl