Era: Taryfa zero
2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania Ery. Jej celem jest promocja nowej oferty Operatora 'Taryfa Zero'.
To pierwsza taka oferta na rynku, która zapewnia Klientom elastyczne możliwości korzystania z telefonu komórkowego. Nie płacą oni miesięcznego abonamentu, a dla utrzymania numeru nie muszą obowiązkowo doładowywać telefonu. Ceny za połączenia naliczane są według stawek abonamentowych, a korzystający z telefonu płacą jedynie co miesiąc za realny czas połączeń.
Wprowadzeniu oferty, towarzyszy multimedialna kampania reklamowa przygotowana przez Agencję G7. Kreacja wpisuje się w stylistykę ostatnich kampanii Ery. Podobnie jak poprzednio, wykorzystano tu zestaw unikalnych, super nowoczesnych animacji łączących zdjęcia i grafiki. Ich forma i dynamika ilustruje nowoczesność Ery oraz elastyczność i dopasowanie nowego produktu operatora do potrzeb zwykłych ludzi.
Kampania promujaca nową ofertę obejmie prasę (dzienniki, tygodniki i magazyny kolorowe) i outdoor oraz telewizję (telewizje ogólnopolskie i tematyczne).
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był zespół w składzie:
Ze strony Agencji G7:
Dorota Mazur - Group Account Direktor
Andrzej Błachut - Art. Director,
Marcin Mroczek - Copywriter
Mariusz Joński - Dyrektor Kreatywny
Animacje i montaz -Lunapark
Produkcja - Tango Production
Media zaplanowało OMD.
Ze strony Klienta:
Dział komunikacji rynkowej PTC.
Dołącz do dyskusji: Era: Taryfa zero