WPP ogłasza skład globalnego kierownictwa EssenceMediaCom
Nick Lawson, globalny dyrektor generalny holdingu reklamowego WPP ogłosił pierwszą rundę nominacji na globalne kierownictwo w EssenceMediaCom - nowej jednostce, która rozpocznie działalność 1 stycznia 2023 roku.
WPP podaje, że zespół kierowniczy nowej jednostki powstałej z połączenia agencji Essence i MediaCom reprezentuje "sprawiedliwą równowagę między najzdolniejszymi i najlepszymi światowymi liderami z obu agencji". Od teraz będą spotykać się regularnie, aby omówić strukturę, procesy i propozycje nowej agencji, aby zapewnić płynne jej uruchomienie.
- Ogłaszając nasz globalny zespół kierowniczy, zapewniamy zarówno naszym klientom, jak i naszym pracownikom jasne oświadczenie, że wynikiem połączenia Essence i MediaCom będzie wiodąca na rynku propozycja, która zapewni doskonałą pracę, zintegrowaną z całą marką i wydajnością. a także ekscytujące możliwości rozwoju zawodowego dla wspaniałych ludzi, którzy dla nas pracują — powiedział Nick Lawson.
Najważniejsze nominacje:
Josh Krichefski został globalnym dyrektorem ds. operacyjnych odpowiedzialnym za kierowanie połączonymi operacjami globalnymi.
Richard Mooney przejmuje rolę global chief data officer. Pomoże EssenceMediaCom wykorzystać moc danych i technologii, aby uzyskać większą wydajność i skuteczność.
Claire Camara obejmuje funkcję global chief people officer, jest odpowiedzialna za opracowanie atrakcyjnej propozycji dla współpracowników i tworzenie kultury, która łączy to, co najlepsze w Essence i MediaCom.
Charlotte Frijns została globalnym dyrektorem finansowym, odpowiedzialnym za strategię handlową i finansową agencji, nadzorując negocjacje z klientami, zarządzanie finansami i sprawozdawczość.
Sarah Walker jako global chief marketing officer, pokieruje rozwojem marki agencji, strategii biznesowej i podejścia do rynku. Będzie również odpowiedzialna za ciągłe wprowadzanie innowacji w pozycjonowaniu i ofercie EssenceMediacom dla klientów.
Frances Ralston-Good jako global chief transformation officer zbuduje plan transformacji dla klientów i ludzi agencji, definiując, jakie zmiany są wymagane.
Ian Rotherham przejmuje rolę global chief growth officera z zadaniem napędzania wzrostu poprzez nowe biznesy i identyfikowanie możliwości rozwoju organicznego.
Matthew Mee jest dyrektorem ds. strategii globalnej i będzie kierował strategią komunikacji. Będzie również odpowiadać za jakość produktu zintegrowanego planowania agencji.
Tim Irwin zostaje dyrektorem generalnym EMEA, nadzorując 4500 pracowników, a Marina Gunther jest dyrektorem generalnym regionu LATAM , odpowiedzialnym za dziewięć biur w regionie.
Rupert McPetrie zostaje dyrektorem generalnym regionu APAC , odpowiedzialnym za ponad 1600 osób w 21 biurach.
Powołany zespół kierowniczy EssenceMediaCom obecnie finalizuje plany strategicznego rozwoju oferty dla Ameryki Północnej, gdzie agencja chce zwiększyć inwestycje z wyraźną ambicją rozwoju. Po zakończeniu tego procesu zostanie ogłoszone spotkanie regionalne, a także kolejne spotkania na rynkach lokalnych na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: WPP ogłasza skład globalnego kierownictwa EssenceMediaCom