Euro RSCG Sensors zrealizuje „Let's Color” dla Duluxu
Euro RSCG Sensors zajmie się realizacją polskiej edycji kampanii „Let's Color” promującej farby Dulux. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.
Euro RSCG Sensors będzie odpowiadać za kompleksową obsługę projektu „Let’s Color”, w tym przede wszystkim za relacje z mediami, organizację wydarzeń specjalnych oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Flickr). Motywem kampanii będzie pociąg, który przejeżdżając przez kolejne miasta, będzie zostawiał w nich kolor. Wybrane przestrzenie będą malowane według projektów i przy udziale lokalnych artystów oraz wolontariuszy.
„Let’s Color” ma na celu promocję pozytywnego wizerunku marki Dulux. Globalnie kampania rozpoczęła się w ub.r., a w Polsce będzie prowadzona po raz pierwszy.
– Do wyboru Euro RSCG Sensors przekonało nas przede wszystkim kreatywne podejście agencji i bardzo dobre zrozumienie świata Dulux – uzasadnia Piotr Cywiński z firmy AkzoNobel Decorative Paints, do której należy ten brand.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Sensors zrealizuje „Let's Color” dla Duluxu