Europejska kampania marki Purmo
Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowamarki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem"Doskonałe połączenie". Działania mają na celu przekonanie klientówdo stosowania kombinacji uzupełniających się rozwiązań grzewczych -grzejników i ogrzewania podłogowego.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znakówmatematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwieopcje - w zależności od realizacji są to instalatorzy lubwizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest głównyprzekaz komunikacyjny - połączone zalety dwóch systemów tworzą nowąjakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni - instalatorzy,sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienciostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcjemarketingu bezpośredniego.
We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe wMuratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W magazynie branżowymPolski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraznewsletter "Hot issue". Działania bezpośrednie są natomiastskierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowanoakcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowymserwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dlainstalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji,Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji iFinlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmow krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował działmarketingu Rettig Heating.
Dołącz do dyskusji: Europejska kampania marki Purmo