Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)
Sieć UPC Polska ruszyła z kampanią reklamową usługi MyPrime Filmy i Seriale. W spocie telewizyjnym obok Megarodzinki UPC pojawia się Ewa Kasprzyk.
Aktorka wciela się w rolę Megateściowej, która przybywa do mieszkania Megarodzinki, bierze na siebie doprowadzenie go do ładu, a na koniec poleca domownikom ofertę My Prime Filmy i Seriale.
Spot emitowany jest na antenie kanałów ogólnopolskich oraz stacji tematycznych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, a reklamę zrealizowała Filmprodukcja.
Operator nie podaje jak długo potrwa kampania i jakie działania poza reklamą w telewizji będą realizowane w jej ramach.
My Prime Filmy i Seriale to oferta wideo na żądanie pozwalająca na dostęp do katalogu ponad 1000 filmów i seriali w miesięcznej cenie 20 zł. Usługa jest też oferowana w ramach nowych pakietów z dekoderem Horizon (dowiedz się więcej).
Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. obsługiwała 1,42 mln klientów, z czego 903 tys. korzystało z usługi telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)