Fabryka Pomysłów podzieliła się na trzy spółki
Agencja Fabryka Pomysłów wyodrębniła ze swojej struktury dwie nowe spółki. Agencja Krewcy Krawcy zajmuje się ambient i guerilla marketingiem, a firma Media Shop oferuje nośniki outdoorowe.
Agencja Fabryka Pomysłów uzasadnia wydzielenie ze swojej struktury dwóch nowych spółek rozszerzeniem zakresu świadczonych usług. Firma liczy, że dzięki podziałowi wzrośnie jakość i efektywność jej obsługi klientów.
W wyniku zmian powstała agencja Krewcy Krawcy, która realizująca niestandardowe akcje reklamowe z zakresu ambient i guerilla marketingu, wykorzystując rozbudowaną strukturę przedstawicieli terenowych w całym kraju. Firma Media Shop oferuje własne nośniki reklamowe out-of-home (m.in. na giełdach samochodowych i na latarniach), które zapewniają dotarcie do różnych grup docelowych. Obie spółki kierują swoją ofertę przede wszystkim do domów mediowych i agencji reklamowych Natomiast sama Fabryka Pomysłów skupia się obecnie na usługach z zakresu marketingu zintegrowanego realizowanych bezpośrednio na zlecenia klientów.
Wszystkie trzy spółki są powiązane kapitałowo, tworząc wspólnie grupę komunikacji marketingowej. W Media Shop i Krewcy Krawcy obsługą klientów kieruje Dominik Damaziak (tę drugą funkcję przejmie wkrótce inna osoba), natomiast w Fabryce Pomysłów prace działu client service koordynuje Robert Ziemba.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Pomysłów podzieliła się na trzy spółki