SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Pomysłów podzieliła się na trzy spółki

Agencja Fabryka Pomysłów wyodrębniła ze swojej struktury dwie nowe spółki. Agencja Krewcy Krawcy zajmuje się ambient i guerilla marketingiem, a firma Media Shop oferuje nośniki outdoorowe.

Agencja Fabryka Pomysłów uzasadnia wydzielenie ze swojej struktury dwóch nowych spółek rozszerzeniem zakresu świadczonych usług. Firma liczy, że dzięki podziałowi wzrośnie jakość i efektywność jej obsługi klientów.

W wyniku zmian powstała agencja Krewcy Krawcy, która realizująca niestandardowe akcje reklamowe z zakresu ambient i guerilla marketingu, wykorzystując rozbudowaną strukturę przedstawicieli terenowych w całym kraju. Firma Media Shop oferuje własne nośniki reklamowe out-of-home (m.in. na giełdach samochodowych i na latarniach), które zapewniają dotarcie do różnych grup docelowych. Obie spółki kierują swoją ofertę przede wszystkim do domów mediowych i agencji reklamowych Natomiast sama Fabryka Pomysłów skupia się obecnie na usługach z zakresu marketingu zintegrowanego realizowanych bezpośrednio na zlecenia klientów.

Wszystkie trzy spółki są powiązane kapitałowo, tworząc wspólnie grupę komunikacji marketingowej. W Media Shop i Krewcy Krawcy obsługą klientów kieruje Dominik Damaziak (tę drugą funkcję przejmie wkrótce inna osoba), natomiast w Fabryce Pomysłów prace działu client service koordynuje Robert Ziemba.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Pomysłów podzieliła się na trzy spółki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl