SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook w Polsce - czołowe strony (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej odpowiadających na posty użytkowników  polskich stron na Facebooku.

Z infografiki obejmującej okres od 1 stycznia do 31 marca 2012 r. wynika, że Facebook ma w Polsce 8 milionów użytkowników, chociaż na stronach Socialbakers ze szczegółowymi danymi dla naszego kraju liczba ta wynosi 8,23 miliona.

Najpopularniejszym profilem marki w Polsce jest Serce i Rozum, które wyprzedza Allegro, Play, Reserved, Orange Polska, Plus, House, Cropp, Mały Głód i WOŚP. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory, przed Radio Eska, Filmweb, MTV Polska, VIVA Polska, Pudelek, EskaROCK, Usta Usta TVN, 4fun.tv i TVN24.pl.

Najbardziej angażujące profile marek to Lidl Polska (średnio) i WWF Polska (dziennie). Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate (ER), który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

Z kolei w rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem jest Citi Mobile PL, przed Kredyt Bank i Orange Polska.

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony (infografika)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek24
Dlaczego nie ma Must be The Music. Mają 450 000 fanów, w lutym to było 350 000. Bez problemu powinni się załapać do tabelki z mediami.
0 0
odpowiedź
User
Katarzyna_N
Lidl jest niesamowity, a działą tylko pare tygodni!!
0 0
odpowiedź