Ferro: Klasyka czystej formy
Grupa Ferro, producent i dystrybutor baterii sanitarnych w Polsce, rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową dla marki Ferro pod hasłem 'Baterie Ferro. Klasyka czystej formy'.
Kampanię zobaczymy na billboardach w największych miastach Polski, w prasie branżowej oraz w Internecie. Jest ona kontynuacją wiosennej kampanii reklamowej Grupy.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Ferro oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Kampania prowadzona będzie do 15 października na billboardach w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Szczecinie oraz w Trójmieście i na terenie aglomeracji Katowickiej), w prasie branżowej (Murator, Wnętrza Publiczne, Elle Deco) oraz w Internecie (www.google.pl, www.muratordom.pl).
Autorem kreacji kampanii jest agencja CGS studio, autorem zdjęć jest fotografik Maciej Mańkowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Ferro.
Dołącz do dyskusji: Ferro: Klasyka czystej formy