SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Festiwal Product placementów

Wrocławska Agencja Product Placementu Pomidor organizuje w tym roku po raz pierwszy Festiwal Product Placementu. Termin nadsyłania prac upływa 15 czerwca

Celem festiwalu jest podnoszenie standardów w produkcji oraz realizacji product placementów (lokowania produktów) w serialach telewizyjnych oraz filmach fabularnych. W konkursie mogą wziąć udział działające na terenie Polski: agencje reklamowe, studia filmowe i domy produkcyjne, Dystrybutorzy kinowi, osoby fizyczne działające samodzielnie w szeroko pojętej branży oraz reżyserzy i kierownicy produkcji.

Uczestnicy festiwalu będą mieli możliwość przeglądu rodzimych produkcji filmowo-telewizyjnych pod kontem realizacji plasowania produktów.

- Wzorem naszych amerykańskich kolegów chcielibyśmy docenić oraz wyróżnić wszystkie te instytucje, firmy oraz twórców, którzy w ostatnich 14 latach realizowali swoje produkcje przy pomocy produkt placementu - informuje nadawca.

Niniejszy projekt zdobył poparcie Krajowej Rady Radiofonii I Telewizji, branży filmowej, mediowej.

Nagrody przyznawane zostaną w następujących kategoriach:

corporate placement, image placement, innovation placement, brand placement,

stopień integracji z programem/ filmem, on set placement, creative placement,

formy specjalne, historic placement oraz generic placement.

Termin nadsyłania prac upływa 15 czerwca. Laureatów nagród poznamy podczas uroczystej gali 30 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Festiwal Product placementów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl