Fisiel stawia na animację i rezygnuje z tańca w stylu Michaela Jacksona (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej kisielu Fisiel. Symbolizującego tą markę królika nie odgrywa już aktor i nie wykonuje tańca w stylu Michaela Jacksona.
Startujący właśnie drugi etap kampanii reklamowej kisielu Fisiel wykorzystuje zmienione kreacje z pierwszej odsłony tej akcji. Aktora w masce królika symbolizującego tę markę zastąpiono animacją 3D i usunięto cenę, w której tańczy on w stylu Michaela Jacksona. - Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji i chociaż w ogólnym rozrachunku zapewnił Fisielowi dużą wyróżnialność, zdecydowaliśmy się zmodyfikować spot - komentuje Edyta Brykalska, product manager w Rieber Foods Polska.
Kampania pod hasłem "Taki kisiel, to jest Fisiel!" skierowana jest do matek z dzieci w wieku 4-14 lat, promując wśród nich kisiel z marchewką i naturalnymi składnikami. Akcja od 23 lutego prowadzona jest w telewizji (TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN i stacje tematyczne z pakietu At Media) i prasie (tytuły poradnikowe dla kobiet: Claudia, Naj i Przyjaciółka; magazyny parentingowe: Mamo To Ja, Dziecko, Mamy Przedszkolaka, Cudowne Lata w Szkole; tytuły dla dzieci: Witch, Kaczor Donald, Barbie, Świat przygód Hugo, Scooby Doo; kolorowanki i krzyżówki Technopolu)
Modyfikację spotu wykorzystywanego w tej akcji zrealizowała agencja Red8 Communication Group, a grafikę reklam prasowych przygotowała agencja PND Futura. Zakupem mediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej w telewizji do połowy marca, a w prasie do 6 kwietnia - zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Fisiel stawia na animację i rezygnuje z tańca w stylu Michaela Jacksona (wideo)