Focus Advertising i Grey Matters łączą się w AirAgency
Agencje reklamowe Focus Advertising i Grey Matters połączyły się w firmę o nazwie AirAgency. Wspólnie będą świadczyć usługi "full service", wchodząc w skład ASM Group.
Decyzję o fuzji agencje reklamowe Focus Advertising i Grey Matters określają jako wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, które obejmują pełen zakres usług reklamowych. Połączone firmy jako AirAgency będą się specjalizować w komunikacji 360 stopni wykorzystującej nowe kanały i sposoby dotarcia do konsumenta.
Prezesem zarządu nowopowstałej agencji jest Daniel Gadomski, który dotychczas kierował Focus Advertising, natomiast funkcję wiceprezesa objął Adam Stańczak, wcześniej szef Grey Matters. Firma przejęła portfolio klientów obu agencji (m.in. TNT, Sony, Unilever, Fortis) i weszła w skład ASM Group, w której funkcjonowała dotychczas Grey Matters.
Dołącz do dyskusji: Focus Advertising i Grey Matters łączą się w AirAgency