Fotokody w kampanii wprowadzającej Lipton Green Apple Ice Tea
Pod hasłem 'Spróbuj nowej' przebiega kampania reklamowa wprowadzająca na rynek markę Lipton Green Apple Ice Tea. W akcji obejmującej działania BTL wykorzystywane są fotokody.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję smakową Lipton Ice Tea - Green Apple - podkreśla radość i dynamizm cechujące tę markę. Akcja pod hasłem "Spróbuj nowej" skierowana jest do kobiet w wieku 20 - 44 lat, które prowadzą zdrowy tryb życia i podążają za aktualnymi trendami.
W ramach działań w czerwcu animatorzy rozdają w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu darmowe puszki promowanego napoju wraz z ulotkami informującymi o ogólnopolskim konkursie SMS-owym, w którym należy przesłać odpowiedź na pytanie: "Co kuszącego odkryłaś w nowej Lipton Green Apple Ice Tea?". Na ulotkach znajdują się również fotokody, dzięki którym można ściągnąć na telefon komórkowy film prezentujący tę markę. W lipcu akcja będzie prowadzona w kurortach nadmorskich (Sopot, Władysławowo, Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Dziwnów), w których zbudowano również specjalne są strefy Lipton Green Apple Ice Tea z atrakcjami takimi jak joga, masaż i body painting.
Kampanię realizuje agencja marketingu zintegrowanego Great Open House, wykorzystując do tego m.in. autorskie narzędzie badawcze WiseField.
Dołącz do dyskusji: Fotokody w kampanii wprowadzającej Lipton Green Apple Ice Tea