SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fox Life reklamuje się jako „telewizja soczystych seriali”

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kanału Fox Life. Akcję pod hasłem „Telewizja soczystych seriali” przygotowały agencje Walk The Line i The Next Step oraz dom mediowy QPQ.

Rozpoczęta właśnie kampania Fox Life reklamuje przede wszystkim emitowane w tym kanale seriale: „Gotowe na wszystko”, „Grey’s Anatomy: Chirurdzy” i „90210”. W ramach akcji ruszył internetowy konkurs, w którym fani tych produkcji mogą wygrać m.in. wyjazd do Hollywood. Celem kampanii jest promocja wizerunku Fox Life jako kanału prezentującego najlepsze seriale znanych amerykańskich studiów filmowych.



Akcja pod hasłem „Telewizja soczystych seriali” od 18 czerwca obejmuje autopromocję w kanałach należących do Fox International Channels, a także prasę (magazyny telewizyjne) oraz internet (wybrane serwisy, wyszukiwarki, Facebook i Smart Context).

Kreację kampanii – zaplanowanej na cztery tygodnie – przygotowała agencja Walk The Line, działania w serwisach społecznościowych poprowadzi agencja The Next Step, a za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy QPQ.
 

Dołącz do dyskusji: Fox Life reklamuje się jako „telewizja soczystych seriali”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maria
A co to jest QPQ? Jednoosobowa firma?
0 0
odpowiedź
User
Bruno
Ha, ha, a w jakim języku ta nazwa? Quattro por Quattro ? Po włosku, hiszpańsku czy portugalsku? Trudno ustalić w każdym z tych języków jest to powiedzenie nie poprawne w całości. Nic nie oznacza... Generalnie chyba ktoś pomylił słowa w nazwie. Chętnie usłyszałbym wytłumaczenie założyciela tej firmy.
0 0
odpowiedź