SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Futbolowa „niepotrzebna świeżość” reklamuje Old Spice’a (wideo)

Pod hasłem „Niepotrzebna świeżość” rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Old Spice (Procter & Gamble), której bohaterami są zawodnicy futbolu amerykańskiego. Reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy.

Nowe  reklamy Old Spice’a pokazują zawodników futbolu amerykańskiego - przede wszystkim słynnego Wesa Welkera - którzy nieoczekiwanie przywiązują ogromną uwagę do higieny, w czym pomagają im promowane kosmetyki. Podsumowuje to hasło główne całej akcji: „Niepotrzebna świeżość”.

Kampania zaczęła się równocześnie ze startem nowego sezonu amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego NFL.

Reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy, która od wielu lat obsługuje kreatywnie Old Spice. Trzy lata temu firma przygotowała dla marki słynne spoty z Old Spice Guyem, które zdobyły m.in. Grand Prix na festiwalu Cannes Lions (obejrzyj najważniejsze z tych reklam). Natomiast w br. w Cannes Lions złoto przyznano innemu spotowi Old Spice zrealizowanemu przez Wieden+Kennedy „Muzyka mięśni” (obejrzyj go).

 

Dołącz do dyskusji: Futbolowa „niepotrzebna świeżość” reklamuje Old Spice’a (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl