G+J zmienia dział sprzedaży. 'Odejście od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów'
Wydawnictwo G+J Polska od września br. wprowadziło nową strukturę działu sprzedaży, którym zarządza Barbara Topol.
Wydawnictwo odeszło od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów na rzecz działań wspierających komunikację klientów we wszystkich obszarach biznesowych i zasobach G+J. Rozszerzona została standardowa oferta reklamowa w tytułach prasowych o propozycje działań w obszarach: multimedialnym, projektów specjalnych, eventów, w wydawnictwach książkowych oraz w magazynach Corporate Media .
W celu realizacji tak zbudowanego modelu sprzedaży powołano trzy zespoły agencyjne, którymi zarządzają Beata Bartczak, Agata Pazdyka i Karina Dąbska, zespół klientów bezpośrednich, prowadzony przez Jowitę Szymańską oraz zespół ds. nowych klientów i form niestandardowych, zarządzany przez Żanetę Lis- Stryczewską.
W ramach struktury powstały również zespoły, których zadaniem będzie m.in. koordynowanie współpracy pomiędzy zespołami sprzedaży a redakcjami zarządzane przez Renatę Bogusz i Katarzynę Nowakowską. W celu bieżącego i kompleksowego monitorowania rynku powstał zespół strategii oraz badań i analiz, którego dyrektorem została Małgorzata Teodorowicz.
Sprzedaż Magazynów z Corporate Media zostaje w rękach Małgorzaty Teodorczyk we ścisłej współpracy ze wszystkimi zespołami.
Dołącz do dyskusji: G+J zmienia dział sprzedaży. 'Odejście od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów'