SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta.pl ze zmienioną stroną główną - spójnie na komputerach i w mobile’u

Strona główna portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) została udostępniona w odświeżonej wersji. Wprowadzono wyraźniejszy podział na sekcje tematyczne i nowe formaty reklamowe.

Na nowej stronie głównej Gazeta.pl każda z sekcji tematycznych ma nagłówek w innym kolorze. Sekcje są podzielone na dwie części: z dużymi linkami zdjęciowymi (tzw. kafelkami) oraz listą linków tekstowych. Zachowano poprzednią kolejność działów tematycznych.

Zmiany, testowane w trzech turach przez użytkowników od jesieni ub.r., objęły także mobilną wersję strony głównej, która teraz jest spójna z witryną desktopową pod względem typografii, kolorystyki i ikon.

Przedstawiciele Gazeta.pl podkreślają, że obecnie strona w zależności od urządzenia ładuje się nawet do 56 proc. szybciej niż poprzednia.

- Strona główna to wizytówka portalu, dlatego chcieliśmy uatrakcyjnić jej warstwę wizualną i uspójnić język graficzny tak, żeby odzwierciedlały strategię marki Gazeta.pl - tłumaczy Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający portalu. - Jednocześnie naszym celem było dopasowanie strony do zachowań, zainteresowań i potrzeb internautów, których opinie stanowiły dla nas ważny wyznacznik kierunku zmian. Nowa strona to nie rewolucja, ale ewolucja - postawiliśmy na zwiększenie szybkości ładowania strony oraz uporządkowanie treści i formatów reklamowych z myślą o potrzebach reklamodawców - opisuje.

Na stronie wprowadzono też uporządkowaną siatkę reklamową obejmującą 17 powierzchni. Według przedstawicieli Gazeta.pl w efekcie zwiększyły się też możliwości prezentacji partnerskich materiałów reklamowych oraz treści content-to-commerce.

Nowa strona główna Gazeta.pl została przygotowana przez zespół designu portalu kierowany przez Renatę Machałę.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. cały portal Gazeta.pl zanotował 10,24 mln realnych użytkowników, 227,71 mln odsłon oraz 9 minut i 3 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast sama strona główna miała 2,28 mln użytkowników, 91,35 mln odsłon oraz godzinę, 19 minut i 34 sekundy średniego czasu korzystania

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl ze zmienioną stroną główną - spójnie na komputerach i w mobile’u

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Wprowadzali tę stronę na raty chyba. Raz była wyświetlana w starej wersji i raz w tej. Już ze dwa miesiące temu miała taki wygląd i wracali do poprzedniej.
0 0
odpowiedź
User
R2D2
Makieta jak makieta, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Ale kiedyś można było zmieniać kolejność modułów i treści, które mnie kompletnie nie interesują, zrzucić na sam dół; teraz, żeby zobaczyć np. dział moto, muszę przejść przez kilka warstw pierdół, plotków, reklam produktów, których i tak nie kupię itd., od scrollowania szału można dostać.
0 0
odpowiedź
User
Gomez
"Nowa strona to nie rewolucja, ale ewolucja - postawiliśmy na zwiększenie szybkości ładowania.. "
Od razu tłumaczenie, jakby coś poszło nie tak. A poszło nie tak bo strona wygląda staro w dniu premiery.
Po czasie będzie tylko gorzej. Plus idiotyczna sekcja wiadomosci.
0 0
odpowiedź