SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” z tekstami z „Wall Street Journal” i płatną ofertą dostępu do WSJ.com

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła współpracę z „The Wall Street Journal”, w ramach której będzie publikowała w swoich wydaniach i serwisie internetowym tłumaczenia artykułów z amerykańskiego dziennika. Oferowany też będzie wspólny dostęp do wszystkich treści z Wyborcza.pl i WSJ.com.

W ramach współpracy teksty z „The Wall Street Journal” (tłumaczone na polski) od najbliższego poniedziałku będą publikowane codziennie w „Gazecie Wyborczej” (na jednej stronie oznaczonej logo amerykańskiego dziennika) i w serwisie Wyborcza.pl (w osobnej sekcji). Będą to artykuły dotyczące różnych dziedzin: globalnej polityki, ekonomii, kultury i nowych technologii.

- „Gazeta Wyborcza” chce pokazywać czytelnikom świat z wielu stron – w tym celu nawiązuje partnerstwa z renomowanymi mediami. Po francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskim portalu Euractiv i firmie Google rozpoczynamy współpracę z jednym z najlepszych - z dziennikiem „The Wall Street Journal”. ”The Wall Street Journal” to metr z Sevres kompetentnego dziennikarstwa; zna go każdy, kogo głębiej interesują i dla kogo są istotne przemiany światowej gospodarki, technologii, nauki, polityki i kultury - komentują Piotr Stasiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i Jerzy B. Wójcik, wydawca „GW”.

Z okazji rozpoczęcia tej współpracy w sobotnio-niedzielnym wydaniu „Gazety Wyborczej” znajdzie się 12-stronicowy dodatek z tekstami z „The Wall Street Journal”, m.in. o kolejnych krokach Elona Muska w wyścigu z NASA na Marsa. biznesowym obliczu oscarowego aktora i gwiazdy rocka Jareda Leto, o szczodrości i walce z ubóstwem i chorobami na świecie (ten tekst napisali Bill i Melinda Gatesowie) oraz o jedynym miejscu na świecie, w którym odbyło się udokumentowane spotkanie Beatlesów z Rolling Stonesami.

Wspiera to kampania reklamowa obejmująca autopromocję, a także telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVN24) i Radio TOK FM oraz internet (m.in. social media).

Wspólna płatna oferta Wyborcza.pl i WSJ.com

Ponadto od soboty polscy internauci będą mogli wykupić wspólnie pełny dostęp do serwisów Wyborcza.pl i WSJ.com. Do końca października pakiet na miesiąc będzie kosztował 29 zł (potem 69 zł), a na rok - 599 zł (potem 699 zł).

- Dzięki temu partnerstwu odbiorcy „Gazety Wyborczej” będą mieć dostęp do wybitnego światowego dziennikarstwa i analiz „The Wall Street Journal”, a my będziemy mogli docierać ze swoimi treściami do polskich czytelników - komentuje Jonathan Wright, global managing director firmy Dow Jones.

„Gazeta Wyborcza” na początku 2014 roku wprowadziła ofertę płatnego dostępu do jej serwisów internetowych (obejmującą też wydania cyfrowej i aplikację mobilną). Na koniec ub.r. z oferty korzystało prawie 100 tys. użytkowników, na koniec br. ma być ich 110 tys.

Według danych ZKDP w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 101 828 egz. Z kolei serwis Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 5,93 mln realnych użytkowników i 66 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z tekstami z „Wall Street Journal” i płatną ofertą dostępu do WSJ.com

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bla
pisać im się nie chce, to teksty przetłumaczą i już przynajmniej jedna strona z głowy? Wyborcza, nie idź tą drogą!
odpowiedź
User
ha ha ha
To im pomoże jak teksty z WSJ pomogly kiedys Dziennikowi. Szkoda tylko kasy
odpowiedź
User
sdf
Będą tłumaczyć z "WSJ" teksty o tym, jakie to PiS jest niedobre, złe, haniebne itd. :-D
odpowiedź