SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła kolejną promocję cenową swojej cyfrowej subskrypcji. Czytelnicy papierowego wydania „GW” mogą wykupić półroczny dostęp z 80-procentową zniżką, a inni użytkownicy - kwartalny dostęp dwie trzecie taniej.

Informacja o promocji dla czytelników papierowej wersji „Gazety Wyborczej” znalazła się w weekendowym numerze dziennika. Pod jednym z artykułów dodano wzmiankę, że na stronie wyborcza.pl/online można skorzystać z aż 80-procentowej zniżki na cyfrową subskrypcję treści dziennika.

Rabat dotyczy półrocznego dostępu w obu wariantach: podstawowym i rozszerzonym. W pierwszym cenę obniżono z 99 do 19,80 zł, a w drugim - ze 149,40 do 29,88 zł.

Jednocześnie trwa promocja skierowana do wszystkich użytkowników. W ramach oferty cena dostępu kwartalnego została obniżona o dwie trzecie: w wariancie podstawowym z 55 do 19,90 zł, a w rozszerzonym - z 83,70 do 29,90 zł.

Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało prawie 100 tys. użytkowników, natomiast na koniec br. ma ich być 110 tys.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon.

W pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 116 596 egz. (według danych ZKDP).

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tola
Cala wyborcza to jest jedna wielka promocja. Upadek jest bliski
0 0
odpowiedź
User
jozek
Brak czytelników więc organizują promocję. Polskie społeczeństwo madrzeje?
0 0
odpowiedź
User
marketingowiec
Ale musi tam być ciężko. Gdybym już miał subskrypcję, to bym się wkurzył, jak się sfrajerowałem, że teraz dają 80% zniżki. Jak nie mam, to widzę, że produkt raczej nie idzie i słaby. Bo kolejna mega przecena o niczym dobrym nie świadczy.
0 0
odpowiedź