SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GM szuka agencji do europejskiej kampanii nowego modelu Meriva

Firma General Motors (GM) szuka agencji, która przygotuje przyszłoroczną paneuropejską kampanię reklamową promującą nowy model Opla Meriva.

Amerykański koncern motoryzacyjny skontaktował się w tej sprawie z wieloma agencjami, a pierwsze spotkania są zaplanowane na najbliższe kilka tygodni.

Ostateczna decyzja w kwestii wyboru agencji ma zostać podjęta najwcześniej w październiku, a pierwsza część kampanii zaplanowana jest na początek 2010 roku.

Ostatnio GM ogłosił także przetarg na planowanie i zakup mediów w Europie. Warty około 400 milionów funtów budżet obsługiwany jest obecnie przez dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: GM szuka agencji do europejskiej kampanii nowego modelu Meriva

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl