"Gofcia i Mochi" z Michelle Obamą 16 marca na Netflix
Od 16 marca w serwisie Netflix pojawi się produkcja dla dzieci "Gofcia i Mochi". Za serial odpowiada Michelle Obama.
"Gofcia i Mochi" będzie serialem live-action dla dzieci. Jego bohaterami są dwie pacynki - Gofcia i Mochi - które starają się zarazić swoją miłością do świeżego jedzenia wszystkie odwiedzane przez siebie kuchnie, restauracje, targi, gospodarstwa i domy.
"Gofcia i Mochi to ekscytujące zaproszenie dla dzieci i dorosłych do wspólnego gotowania i poznawania kultur z całego świata" - zapowiada Netflix.
Pierwszy sezon będzie liczył 10 odcinków po 20 minut. W serii wystąpi Michelle Obama, która współpracuje z Netfliksem wraz ze swoją firmą producencką Higher Ground Production.
Fabuła "Gofcia i Mochi"
Netflix zaprezentował oficjalny opis serialu "Gofcia i Mochi": Pewnego razu, głęboko w Krainie Mrożonego Jedzenia, żyła dwójka przyjaciół o imionach Gofcia i Mochi, których połączyło wspólne marzenie: zostać szefami kuchni! Jedyny problem? Wszystko, co gotowali, było zrobione z lodu. Kiedy ci dwaj kompani od dobrego smaku zostają zatrudnieni jako najświeżsi pracownicy dziwacznego supermarketu, są gotowi na kulinarną przygodę życia. Z pomocą nowych przyjaznych twarzy, takich jak właścicielka supermarketu - pani Obama, i magicznego latającego koszyka, jako ich przewodnika, Gofcia i Mochi wyruszają na globalną misję poszukiwania składników, podróżując do kuchni, restauracji, gospodarstw rolnych i domów na całym świecie. Razem gotują potrawy z prostych składników u boku znanych szefów kuchni, domowych kucharzy, dzieci i celebrytów. Niezależnie od tego, czy zbierają ziemniaki w peruwiańskich Andach, próbują przypraw we Włoszech, czy robią miso w Japonii, ci ciekawscy odkrywcy nie ustępują w poszukiwaniu wyjątkowych smaków i przekonują się, że każdy posiłek to szansa na poznanie nowych przyjaciół.
Barack i Michelle Obama pracują dla Netfliksa
Barack i Michelle Obama podpisali z Netfliksem ekskluzywną umowę na produkcję treści w 2018 roku, równolegle z uruchomieniem swojej firmy producenckiej Higher Ground Productions.
Już wtedy zapowiadano, że wytwórnia ma zajmować się przygotowywaniem dla Netfliksa oryginalnych treści - seriali, filmów dokumentalnych, a nawet programów typu reality show.
W maju ubiegłego roku Higher Ground Productions przygotował dla Netfliksa dokument na podstawie bestsellerowej książki Michelle Obamy "Becoming", opowiadający o życiu byłej Pierwszej Damy USA.
Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.
Według badania Mediapanel w grudniu 2020 przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 6,1 mln polskich internautów.
W 2020 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 17 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 roku może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: "Gofcia i Mochi" z Michelle Obamą 16 marca na Netflix