Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland
Na festiwalu Golden Drum agencja McCann Worldgroup otrzymała Grand Prix, złoto i srebro za akcję „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt - Golden Drum za aplikację „Game is not over”, a Cheil Poland - trzy złota za „Bardzo dobre maniery”. Nagrody zdobyły też Havas Worldwide Warsaw i Artegence.
Za akcję „It wasn’t a game” - w ramach której użytkownicy gry „Enemy Front” 1 sierpnia o godz. 17 upamiętnili rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego (zobacz szczegóły) - przyznano Grand Prix w kategorii Mobile, złoto w kategorii Branded Content i srebro w kategorii Silver Drum.
180heartbeats + Jung von Matt za aplikację konkursową „Game is not over” promującą napój energetyczny Tiger otrzymała Grand Prix w kategorii Digital.
Trzy złota - w kategoriach Nowe lub innowacyjne, Kampanie bezpośrednie i Public relations - przyznano agencji Cheil Poland za kampanię „Bardzo dobre maniery” zrealizowaną na zlecenie Polskiego Czerwonego Krzyża (więcej o tej akcji).
Havas Worldwide Warsaw zdobyła złoto w kategorii Branded Content za „Alternatywny komentarz” podczas transmisji meczu Real Madryt - FC Barcelona w Canal+Sport (zobacz szczegóły), a Artegence - złoto w kategorii Eventy za akcję „Stop torturom” na zlecenie Amnesty International.
Na tegoroczny festiwal Golden Drum polskie agencje przesłały 84 zgłoszenia (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland