McCann Worldgroup globalną agencją Peroni Nastro Azzuro
Agencja McCann Worldgroup wygrała przetarg i została globalną agencją dla Peroni Nastro Azzurro (PNA), włoskiego piwa typu lager klasy premium.
McCann Worldgroup ma opracować długoterminową, globalną, kreatywną platformę, która będzie stanowić podstawę spójnej narracji marki Peroni Nastro Azzurro w wielu punktach styku z konsumentem i na wielu rynkach obejmujących Wielką Brytanię, Europę i region Azji i Pacyfiku.
Zakres współpracy obejmuje nowe globalne pozycjonowanie i kreatywną platformę dla kultowej włoskiej marki. Obejmuje to partnerstwo Peroni Nastro Azzurro 0.0 x Scudaria Ferrari i platformę doświadczalną House of Peroni Nastro Azzurro.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- McCann zrobił na zespole wrażenie pod względem kreatywnym i strategicznym w trakcie rygorystycznego procesu przetargowego i jesteśmy podekscytowani, że możemy wspólnie rozpocząć ten kolejny rozdział rozwoju. Chciałabym również podziękować Trouble Maker za ich cenny kreatywny wkład w markę Peroni Nastro Azzurro przez wiele lat - powiedziała Nathalie Pfaff, chief growth officer w Asahi Europe & International.
Na shortliście globalnego przetargu Peroni znalazły się - oprócz McCann Worldgroup - Accenture Song, Uncommon Creative Studio oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.
Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup globalną agencją Peroni Nastro Azzuro