GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową
5 maja rusza pierwsza w historii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie telewizyjna kampania społeczno-informacyjna pod hasłem "Nie myśl o wszystkim jak o grze".
- Nagle spadki notowań z początku roku spowodowały, że postanowiliśmy przybliżyć Polakom tematykę giełdy. Z drugiej strony kampania jest wyrazem rosnącego zainteresowania inwestowaniem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Marszałek z biura promocji i informacji publicznej GPW w Warszawie.
W ramach kampanii emitowanych będzie 6 różnych filmów reklamowych, mających uświadomić odbiorcom, czym jest giełda i jakie mechanizmy rządzą inwestowaniem na rynku kapitałowym.
- Postaramy się wyjaśnić podstawowe zagadnienia związane z giełdą jak hossa czy bessa - dodaje Dariusz Marszałek.
Kampanię, która potrwa od 5 maja do końca miesiąca, zaplanowano w kanałach telewizji publicznej i w kanałach biznesowych. Kampania zasięgiem obejmie również radio. Wykorzystane zostaną stacje o zasięgu ogólnopolskim.
Biura promocji GPW nie podaje, jaki jest budżet kampanii.
Dołącz do dyskusji: GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową