„Great Fightbacks - wielkie momenty sportu motorowego” we wspólnej kampanii Dunlop i Eurosportu (wideo)
Marka oponiarska Dunlop (należąca do Goodyear Dunlop) wspólnie z kanałem telewizyjnym Eurosport zrealizuje kampanię reklamową „Great Fightbacks - wielkie momenty sportu motorowego” opartą na programie przedstawiającym najbardziej emocjonujące wyścigi.
Premierowe odcinki programu „Great Fightbacks” zostaną wyemitowane w listopadzie br. przez kanał Eurosport w 54 krajach. W pierwszym przedstawiona zostanie historia dwukrotnego mistrza świata Marca Marqueza, który podczas wyścigu GP Portugalii w klasie 125 w 2010 roku zdołał awansować z ostatniego miejsca na pierwsze. Drugi będzie poświęcony startowi zespołu Jota w 24-godzinnym wyścigu na Le Mans w kategorii LMP2 w sezonie 2014, gdzie walka o zwycięstwo rozstrzygnęła się dosłownie w ostatnich minutach.
Przy programie reklamowane będą opony Dunlop. Od 21 do 29 listopada emitowany będzie spot „One second” z rozpoczętej w br. kampanii marki pod hasłem „Forever Forward”. Reklama opowiada o kierowcy, który odwołuje się do doświadczeń życiowych, by dać z siebie wszystko w „jednej sekundzie, która decyduje o wszystkim”.
- Historie, które opowiemy w nowej serii „Great Fightbacks”, przedstawiają wytrwałość, intuicję i determinację, jaką musieli wykazać się najlepsi motocykliści, kierowcy i zespoły świata, aby zwyciężać. Droga do sukcesu jest pełna ekscytujących wyzwań i podobny przekaz towarzyszy też naszej nowej reklamie telewizyjnej - wyjaśnia zaangażowanie marki Dunlop w ten program Guillaume Carli, szef marketingu opon osobowych tej marki w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Dołącz do dyskusji: „Great Fightbacks - wielkie momenty sportu motorowego” we wspólnej kampanii Dunlop i Eurosportu (wideo)