Group M: złe wieści dla rynku reklamy
USA to nie jedyny rynek na świecie, na którym spodziewane są mniejsze od wcześniej zakładanych wydatki na reklamę.
Wchodząca w skład WPP Group agencja Group M zredukowała swoją prognozę wzrostu odnośnie tegorocznych nakładów na reklamę w Wielkiej Brytanii z 6 do 4 procent - informuje serwis Media Life.
Jeszcze gorszy ma być przyszły rok, na który prognoza agencji zakłada zaledwie 3-procentowy wzrost wydatków reklamowych na Wyspach.
Jedynym dobrze radzącym sobie medium będzie internet, w przypadku którego nakłady na reklamę wzrosną w bieżącym roku o 27 procent. Na drugim miejscu jest tutaj outdoor (wzrost o 4,5 procenta), ale spadek zostanie odnotowany w przypadku prasy codziennej, czasopism oraz telewizji.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Group M: złe wieści dla rynku reklamy