SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GroupM: wydatki reklamowe na Wyspach spadną w b.r. o 14 proc.

GroupM prognozuje 14-procentowy spadek wydatków reklamowych w bieżącym roku w Wielkiej Brytanii.

Należąca do holdingu WPP Group agencja medialna największe spadki przewiduje dla mediów drukowanych.

W przypadku prasy codziennej wydatki na reklamę mają zmniejszyć się aż o 26 procent. Wcześniej GroupM szacowała tutaj spadek na poziomie około 20 procent, ale zrewidowała swoją prognozę ze względu na ogromne redukcje w liczbie ogłoszeń umieszczanych w regionalnych tytułach.

Z kolei w przypadku czasopism konsumenckich, agencja zrewidowała swoją prognozę spadku nakładów reklamowych z 16 do 20 procent.

źródło: guardian.co.uk

Dołącz do dyskusji: GroupM: wydatki reklamowe na Wyspach spadną w b.r. o 14 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl