SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LTTM wchodzi na grecki rynek

Grupa LTTM, specjalizująca się w influencer marketingu rozszerza działalność o kolejny rynek - otworzyła biuro w Salonikach, na tamtejszym rynku współpracuje już z 30 twórcami. Do tej pory - poza Polską - działała także w Bułgarii i Rumunii.

fot. LTTMfot. LTTM

Sieć w skład której wchodzi: LifeTube, TalentMedia, Gameset poszerza swoją działalność o kolejne rynki. W Grecji współpracuje już z 30 infuencerami, wśród których znaleźli się m.in. jedni z najpopularniejszych youtuberów regionu – PanosDent, Gianuba22 czy Alekkun.

Za międzynarodowy rozwój spółki odpowiada Lidija Vukić, managing partner w grupie LTTM, która brała także udział w ekspansji na rynek bułgarski i rumuński.

- Grecja nie jest ogromnym rynkiem - YouTube ogląda tu średnio 7,5 milionów użytkowników miesięcznie, ale za to bardzo rozwiniętym pod kątem influencer marketingu. Dlatego po udanej ekspansji w Rumunii i Bułgarii, gdzie zdobyliśmy już pozycję lidera, postanowiliśmy rozszerzyć działalność właśnie o ten rynek. Dzięki temu w oparciu o nasz know-how i doświadczenie możemy nie tylko realizować kampanie dla lokalnych klientów z Grecji, ale i dla obecnych klientów z innych rynków, w tym z Polski, którzy chcą docierać do konsumentów w całym regionie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) - mówi Lidija Vukić, managing partner grupy LTTM.

LTTM chce powtórzyć scenariusz z bułgarskiego rynku, gdzie obecnie odpowiada za prawie 40 proc. wszystkich kampanii realizowanych z influencerami i współpracuje z ponad 80 proc. profesjonalnych twórców wideo. Jako jedyna lokalna sieć zrzesza bułgarskich tiktokerów oraz prowadzi na tej platformie kanały marek.

Według szacunkowych danych w czwartym kwartale ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował spadek przychodów rok do roku o 16 proc. do ok. 43 mln zł. Przychody zajmującej się influencer marketingiem grupy LTTM wzrosły o 7 proc., natomiast duże spadki zanotowały segment reklamowy S/F i badawczy IQS.

Dołącz do dyskusji: LTTM wchodzi na grecki rynek

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cyrk
ciekawe czy jak pojada na wakacje do egiptu to tez okrzykną to wejsciem na rynek afrykanski xDDDD
odpowiedź
User
na kółkach jak mała motorówka ;)
ciekawe czy jak pojada na wakacje do egiptu to tez okrzykną to wejsciem na rynek afrykanski xDDDD

jeśli przy tej okazji wepniemy topowych egipskich twórców do sieci partnerskiej MCN, zrealizujemy kilka kampanii na tym rynku, wystartujemy z jakimś kanałem YT dla klienta i będziemy mieli fizycznie biuro na miejscu (choć dziś to chyba akurat najmniej istotny element) tak jak w Grecji - to czemu nie? :)
odpowiedź
User
Takotako
Na Zanzibarze tez są yuotuberzy tam tez można biuro otworzyć i udawać kampanie przy wakacjach
odpowiedź