SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gruppa66 Ogilvy dla Indesit

Trwa kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla nowych pralek Indesit, które weszły na rynek w ubiegłym roku

Cele kampanii to wzrost świadomości marki oraz komunikacyjne wsparcie dla nowych produktów, w których zastosowano nowe programy sportowe oraz "Time4You". W przekazie podkreślony został fakt, iż Indesit, producent pralek z programami "Time4You" jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich.  Kampania obejmuje telewizję, prasę, internetowy portal wp.pl oraz 30-sekundową reklamę dźwiękową emitowaną podczas konkursu skoków narciarskich Pucharu Świata w Zakopanem.

Indesit chce być postrzegany jako marka ludzi aktywnych, kochających sport i kochających życie.  Firma konsekwentnie realizuje misję "My pracujemy, Ty masz wolne" - produkty Indesit powstały po to, by ludzie mieli więcej czasu na poświęcenie się swoim pasjom. Indesit aktywnie wspiera sport, sponsorując wiele imprez (siatkówka, tenis, Beach Soccer, skoki narciarskie). W obecnym sezonie 2004/2005 Indesit jest sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.

Obecna kampania rozpoczęła się 1 stycznia br. od emisji reklamy TV. Jednocześnie od początku roku do końca marca w Gazecie Wyborczej ukazuje się ogłoszenie prasowe z uaktualnianą częścią dotyczącą kalendarium Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Indesit jest sieciowym klientem Ogilvy. Lokalna współpraca z klientem to w większości projekty ATL-owe (TV, outdoor i prasa) - adaptacje materiałów przygotowywanych przez Ogilvy w Mediolanie. Wśród dużych projektów BTL wymienić należy 3 loterie, z których jedna zrealizowana została pod koniec 2003, a dwie pozostałe w 2004 r. Agencja Gruppa66 Ogilvy odpowiedzialna była za opracowanie mechanizmu, organizację przebiegu loterii, oprawę graficzną i produkcja materiałów POS.

Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Indesit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl