SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GSK ogłasza przetarg na budżet medialny

Koncern GlaxoSmithKline rozpoczął przegląd swoich międzynarodowych zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów.

Łącznie wartość medialnego budżetu firmy szacuje się na około 300 milionów funtów. Przegląd ma obejmować m.in. rynek amerykański i największe rynki Europy Zachodniej.

Obecnie za sporą część medialnego budżetu GSK odpowiada dom mediowy MediaCom (m.in. w USA i Wlk. Bryt.). Z kolei w Europie Środkowo-Wschodniej koncern jest obsługiwany przez Starcom MediaVest Group.

  • Więcej informacji:
  • GSK

Dołącz do dyskusji: GSK ogłasza przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl