SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GSK ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

Koncern GlaxoSmithKline zamierza zrewidować listę agencji reklamowych obsługujących jego oddział farmaceutyczny na rynku paneuropejskim.

Firma skontaktowała się już w tej sprawie z wybranymi agencjami. Na grudzień zaplanowano internetowy przetarg, a bezpośrednie spotkania odbędą się na początku przyszłego roku. Z kolei ostateczne decyzje mają zostać podjęte na wiosnę.

Poprzednio GSK rewidował listę obsługujących ją agencji w 2006 roku. Zatrudnił wówczas m.in. Joshua G2 i Ogilvy Advertising.

  • Więcej informacji:
  • GSK

Dołącz do dyskusji: GSK ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl