GSK szuka agencji do globalnej obsługi kreatywnej
Koncern farmaceutyczny GSK, właściciel takich marek, jak Cholinex, Fenistil, Orofar, Otrivin rozpoczął globalny przetarg na obsługę kreatywną swojego biznesu farmaceutycznego. Jego budżet szacowany jest na 30 mln dolarów.
Z informacji zagranicznych serwisów wynika, że przetarg dotyczy kategorii Rx, czyli leków na receptę. Chodzi przede wszystkim o szczepionki oraz produkty z kategorii preparatów oddechowych – obie stanowią łącznie dwie trzecie całego biznesu GSK.
Główną agencją obsługującą dotychczas reklamowo tę kategorię w GSK była agencja McCann Health.
Jesienią ub.r. GSK rozstrzygając przetarg powierzyło szacowany na 1,7 mld dolarów budżet mediowy spółce Publicis Media. Oznaczało to zakończenie współpracy z siecią MediaCom (GroupM/WPP) oraz PHD, także w Polsce.
Dołącz do dyskusji: GSK szuka agencji do globalnej obsługi kreatywnej