Guma Manti Fresh reklamowana jako „nowe połączenie na pieczenie” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonej właśnie do sprzedaży gumy do żucia na zgagę i niestrawność Manti Fresh (produkowanej przez USP Zdrowie). Akcja - przygotowana przez firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom - przebiega pod hasłem „Nowe połączenie na pieczenie”.
Reklamy Manti Fresh podkreślają, że produkt ten łączy skuteczność preparatu na zgagę i niestrawność ze świeżością gumy do żucia. Manti Fresh to nowa wersja oferowanych przez USP od wielu lat tabletek Manti.
Kampania reklamowa ruszyła z początkiem kwietnia i z różną intensywnością potrwa do końca br. Jest prowadzona w telewizji i internecie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreację kampanii USP Zdrowie przygotowało wspólnie z agencją Hand Made. Produkcją reklam zajęły się firmy Selfish i Badi Badi, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Guma Manti Fresh reklamowana jako „nowe połączenie na pieczenie” (wideo)