Herbapol-Lublin reklamuje w telewizji syrop z witaminą D
Herbapol-Lublin wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o witaminę D. Przygotowały ją Oto i Mediacom.
Między 3 a 29 lutego oglądając programy wszystkich stacji telewizyjnych, widzowie będą mogli zobaczyć 8-sekundowy spot sponsorski marki Herbapol, który jest kontynuacją działającej od połowy maja 2019 roku kampanii reklamowej.
Spot pojawia się przed rozpoczęciem filmów, seriali i programów, których sponsorem jest Herbapol-Lublin, a także po ich zakończeniu. Reklama emitowana jest we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych przez cały miesiąc.
Kreacją i produkcją spotu reklamowego zajęło się Studio Filmowo Oto, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Herbapol-Lublin reklamuje w telewizji syrop z witaminą D