Hip-hopowa kampania reklamuje napój Life
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa napoju Life (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy MGD i Codemedia.
Kampania wprowadzonego niedawno do sprzedaży napoju owocowego Life w przewrotny sposób pokazuje jego poszczególne wersje smakowe. Reklamy oparte są na estetycznym designie oraz zabawnych hasłach takich jak „Szanujmy czarny lód” czy „Respekt dla czarnego”. Celem akcji - skierowanej przede wszystkim do młodych konsumentów - jest wzrost świadomości marki Life.
Reklamy na potrzeby kampanii przygotowała firma MGD należącą do Grupy Maspex Wadowice, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: Hip-hopowa kampania reklamuje napój Life
http://guzikfrugo.blogspot.com/
Dla mnie Maspex zawsze będzie kojarzone z cwaniactwem, Black będzie dla mnie tigerem a life nigdy nie będzie tym czym jest frugo.
Popieram kolegę - żal Maspex