"Historie rodzinne" w kampanii nowej metody płatności Przelewy24 i Santander Consumer Banku
Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank.
W kampanii telewizyjnej "P24NOW - Historie rodzinne" widzowie zobaczą jedną z pięciu krótkich opowieści prezentujących codzienne sytuacje z życia bohaterów - Oli i Tomka oraz ich rodzin – związane z e - zakupami. Ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu, dzięki P24NOW, zapewnia im możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieprzewidzianych wydatków.
- W naszych filmowych historiach chcemy pokazać, jak łatwe i bezpieczne jest realizowanie zakupów przy użyciu P24NOW. Jest to metoda płatności „trzy w jednym” – limit odnawialny aż do 10 000 zł, płatność odroczona do 54 dni oraz korzystne raty. Limit można otrzymać online, bez wychodzenia z domu. Co ważne, klient każdorazowo sam wybiera, czy chce skorzystać z rat, czy zapłacić później - mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.
Spot będzie emitowany w TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych tych stacji. Publikację kolejnych czterech spotów serwis Przelewy24 zaplanował wyłącznie w digitalu.
Na YouTube oraz stronie p24now.pl można obejrzeć dwa wcześniejsze spoty “Bratanica” i “Niespodzianka od dziadków”. Poznajemy rodziców Tomka, przedstawicieli pokolenia silver, którzy również korzystają z nowej metody płatności.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk. Media zaplanował dom mediowy OneHouse. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Muchas Gracias.
Dołącz do dyskusji: "Historie rodzinne" w kampanii nowej metody płatności Przelewy24 i Santander Consumer Banku