Ian Rotherham: z OMD do MediaCom Worldwide
Ian Rotherham w październiku obejmie stanowisko global account directora w domu mediowym MediaCom Worldwide. Wcześniej pracował w OMD.
Rotherham przejmie obowiązki w zakresie zarządzania największymi globalnymi budżetami MediaCom. Jego zadaniem będzie zapewnienie rozwoju strategii oferujących innowacje i cyfrową integrację oraz zapewniających wyniki biznesowe. Będzie także nadzorował lokalne zespoły przy wdrażaniu globalnych strategii.
Ostatnie 3,5 roku Rotherham spędził w OMD, gdzie odpowiadał za globalny budżet sieci Vodeafone i był członkiem zespołu zarządzającego na region EMEA. Prowadzona przez niego globalna strategia komunikacyjna Vodafone obejmowała media społecznościowe, branded entertainment, media klasyczne oraz sponsoring. Przed OMD, Rotherham pracował jako head of international w MPG (odpowiadał za relaunch międzynarodowej dywizji agencji), a wcześniej był wiceprezesem MTV Networks Europe, odpowiedzialnym za europejską strategię reklamową MTV.
Rotherham będzie raportował do Christiana Schmalzla, chief operations and investment director w MediaCom. Swoje obowiązki będzie pełnił w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Ian Rotherham: z OMD do MediaCom Worldwide