SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ibum Supermax promowany jako „najsilniejsza kapsułka na ostry ból” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Supermax (produkowanego przez Hasco-Lek).

Bohaterką spotu jest kobieta, którą silny ból głowy łapie krótko przed egzaminem adwokackim. Wtedy sięga po kapsułki Ibum Supermax.

Reklama podkreśla, że Ibum Supermax zawiera największą dostępną w lekach bez recepty dawkę ibuprofenu (600 mg).

 

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję.

Planowaniem i zakupem mediów dla Hasco-Lek od początku br. zajmuje się Starcom, przejął obsługę firmy od Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Ibum Supermax promowany jako „najsilniejsza kapsułka na ostry ból” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl