Imprezowa kampania reklamuje Desperados Red (wideo)
Rusza kampania reklamowa wprowadzonego niedawno do sprzedaży piwa Desperados Red (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Dufresne Corrigan Scarlett Advertising, Cream i Me & My Friends.
Kampania Desperados Red rozpoczyna się właśnie reklamą telewizyjną, w której podkreślane są najważniejsze cechy charakterystyczne tego piwa: smak guarany i egzotycznej cachaçy przeznaczony dla osób odważnych, spontanicznych, cieszących się życiem, a także lubiących, imprezować do białego rana w gronie znajomych. 30-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto akcja obejmie prasę, internet, kina oraz outdoor.
Spot telewizyjny wyprodukowała francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett Advertising, reklamy prasowe i outdoorowe przygotowała agencja Cream, a działania w internecie realizuje agencja Me & My Friends. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania public relations - agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Imprezowa kampania reklamuje Desperados Red (wideo)