IMS zajmie się audiomarketingiem dla Grupy Orsay w Europie
Firma IMS specjalizująca się m.in. w marketingu sensorycznym podpisała umowę, w ramach której będzie świadczyła usługi audiomarketingu spółkom z Grupy Orsay (sklepy odzieżowe) w 11 państwach europejskich.
To pierwszy na taką skalę kontrakt podpisany z klientem zagranicznym. Umowa obejmuje dzierżawę urządzeń, ich instalację i serwis oraz emisję formatów muzycznych. Szacowana wartość umowy w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2019 roku wynosi 1,87 mln zł. - Ekspansja w Europie to dla nas cel strategiczny. Umowa ze spółkami Grupy Orsay, to ważny krok w drodze do jego realizacji. Dzięki niej znacznie wzrośnie nasza rozpoznawalność i pozycja na ważnych dla nas rynkach - komentuje Piotr Bielawski.
W ramach umowy IMS będzie świadczyć usługi w 11 krajach Europy: Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Chorwacji, Serbii, Słowenii oraz Rumunii. Sama umowa została zawarta na trzy lata. Po tym okresie będzie automatycznie przedłużana o rok, o ile żadna strona nie zadeklaruje jej wymówienia.
IMS już wcześniej współpracował z Orsay, ale na znacznie mniejszą skalę - tylko w Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumunii.
Umowę podpisano w modelu abonamentowym, który jest najbardziej korzystny dla IMS z punktu widzenia biznesowego.
Na koniec ub.r. IMS obsługiwał ponad 10,5 tys. lokalizacji w modelu abonamentowym, wobec 8745 rok wcześniej. W całym ub.r. firma zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 13,5 proc. do 42 mln zł, natomiast jej zysk netto wyniósł 6,85 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o blisko jedną czwartą.
Dołącz do dyskusji: IMS zajmie się audiomarketingiem dla Grupy Orsay w Europie