Indoorowa symulacja więzienia dla pijanych kierowców
W Lublinie przeprowadzana jest bardzo sugestywna kampania społeczna uświadamiająca kierowcom dotkliwe konsekwencje prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Akcja indoorowa wykorzystuje lustra łazienkowe w lokalach, dając odbiorcom symulacją pobytu w więzieniu.
Kampania indoorowa skierowana jest do aktywnych i zmotoryzowanych kierowców miast i ma na celu w inteligentny oraz interaktywny sposób zwrócić ich uwagę na bardzo dotkliwe konsekwencje prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Jest to pierwsze na rynku polskim tak nowatorskie i interaktywne wykorzystanie nośnika typu AdMirror (lustra w łazienkach), opierające się na bezpośredniej interakcji z osobami odwiedzającymi popularne lokale. Goście pubów znajdują się wewnątrz celi więziennej i patrzą na świat z pozycji osoby zza krat, z punktu widzenia osoby umieszczonej w więzieniu za jazdę pod wpływem alkoholu. Ten realistyczny efekt został uzyskany poprzez nalepienie na lustro naklejki symulującej kratę więzienną.
- W ten sposób uzyskaliśmy symulację widoku z więziennego okna - mówi Dagna Żelechowska, sales director w Polonia Indoor Advertising. - Puby, kluby czy też centra rozrywki doskonale pasują do tematyki kampanii, ponieważ stanowią idealne miejsce na tak ważny społecznie dialog z konsumentem - dodaje.
Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu nośników ADBoard (format A3) i ADMirror zlokalizowanych w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki na terenie Lublina. Za planowanie mediów i dobór nośników indoorowych odpowiada Polonia Indoor Advertising, a kreację kampanii przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Indoorowa symulacja więzienia dla pijanych kierowców