Informacyjne i medialne serwisy zyskują w USA
W okresie od 17 do 23 lutego, strony internetowe z kategorii 'News & Media' zanotowały 22-procentowy wzrost odwiedzin na rynku amerykańskim w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej.
W ciągu poprzednich dwóch tygodni strony te zanotowały także najwyższą liczbę odwiedzin w ciągu ostatnich trzech lat - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Z kolei kategoria 'Print', uwzględniająca internetowe serwisy gazet i czasopism, zanotowała od 17 do 23 lutego 23-procentowy wzrost liczby odwiedzających. Najchętniej odwiedzaną stroną była tutaj witryna New York Times'a (nytimes.com), przed People Magazine (people.com), Washington Post (washingpost.com), TV Guide (tvguide.com) oraz USA Today (usatoday.com).
W kategorii 'News & Media' najczęściej wyszukiwanymi przez amerykańskich internautów terminami w omawianym okresie były kolejno: lunar eclipse, lindsay lohan, jennifer lopez, obama, barack obama, dancing with the stars, giant sea spiders, american idol, kosovo oraz nevada earthquake. Tymczasem w kategorii 'Print' najpopularniejse okazały się: jennifer lopez, lindsay lohan, lunar eclipse, flat belly diet, barack obama, obama, dancing with the stars, jody tagaris, lindsay lohan marilyn monroe oraz american idol.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Informacyjne i medialne serwisy zyskują w USA