SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Velvet (Velvet Care). Współpraca rozpocznie się w styczniu 2024 roku. 

Również w styczniu ruszą pierwsze kampanie realizowane przez Initiative. 

Agencja będzie odpowiadała za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

We współpracę z Velvet Care będzie także zaangażowany zespół Kinesso – agencji performance marketingu z grupy IPG Mediabrands, który będzie odpowiadał za realizację kampanii performance i programmatic oraz za adserving.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani informacji o tym, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Na początku br. marka Velvet wybrała agencję reklamową Red8 do opracowania nowej platformy komunikacji. 
 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike`
Nie używam. Za drogi!
0 0
odpowiedź
User
xd
Initiative- kolejny imponujący klient w portfolio... XD z Mazurową na czele życzę powodzenia- ale pracownikom- trzymajcie się tam na tym Titanicu
0 0
odpowiedź