SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo

Instytut Książki planuje w tym roku przeprowadzić kampanię reklamową promującą czytelnictwo w Polsce. Przeznaczy na nią 1,79 mln zł netto.

Kampania ma być realizowana w dwóch turach: we wrześniu i w grudniu br. Ma być kontynuacją ubiegłorocznych działań pod hasłem „Mała książka - wielki człowiek”. Ich adresatem, były osoby posiadające dzieci, celem było promowanie czytania dzieciom od ich narodzin. Za działania odpowiedzialne były agencje Media Group i .bringMore advertising.

Tegoroczne działania będą obejmować reklamę telewizyjną, outdoorową, media społecznościowe, eventy oraz PR .

Przygotowaniem i przeprowadzeniem tej kampanii zajmie się wybrana przez Instytut Książki w przetargu agencja. Przetarg ma zostać ogłoszony pod koniec kwietnia.

Budżet tegorocznych działań wynosi dokładnie 1 788 617,89 zł netto.

Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl