Interia w nowym serwisie o pandemii chce łączyć potrzebujących z darczyńcami
Interia.pl (Grupa Interia.pl) uruchomiła na czas epidemii koronawirusa specjalny serwis łączący darczyńców z osobami potrzebującymi pomocy. To jedna z odsłon akcji „pomagamInteria".
Serwis Pomagam.Interia.pl ma wspierać rozmaite środowiska: medyczne, (szpitale, przychodnie zdrowia, laboratoria), ratownicze, samorządowców itd. Ma też łączyć potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej udzielić, bez względu na charakter potrzeb.
- Wiemy, jak trudno przetrwać ten czas małym fundacjom, firmom i instytucjom. Nie zapominamy też o ludziach, którzy potrzebowali ciągłej opieki jeszcze przed pandemią. Chcemy wspierać wszelkie inicjatywy oddolne, pomoc sąsiedzką i koleżeńską. Wierzymy, że uda się dodać mocy każdemu odruchowi serca - mówi Agnieszka Łopatowska, dyrektor sektora Lifestyle Grupy Interia.pl.
W nowym serwisie publikowane mają być inicjatywy związane z przeciwdziałaniem pandemii koronawirusa oraz jej skutkom. Zgłaszać je można poprzez specjalny formularz kontaktowy, wpisując wybraną inicjatywę charytatywną, dołączając zdjęcie i zostawiając kontakt do organizatorów. Redakcja - po zweryfikowaniu informacji - przygotuje i opublikuje materiał, a wydawcy mają zadbać o jego dobrą ekspozycję na stronie głównej. W akcję włączony jest też marketing Grupy, który ma zapewnić dodatkowe wsparcie promocyjne. Informacje o akcjach będą pojawiać się w serwisie Pomagam.interia.pl, na stronie głównej portalu, w najpoczytniejszych artykułach Interii oraz w kampanii promocyjnej.
- Użytkownicy już nie raz pokazali, że w trudnych chwilach potrafią się połączyć i skutecznie pomagać innym. Naszym obowiązkiem jako medium jest wykorzystanie zasobów oraz zasięgu, aby taką komunikację pomiędzy potrzebującymi i oferującymi pomoc ułatwić i usprawnić - komentuje Karolina Leputa, senior brand manager w Grupie Interia.pl.
Według Badania Gemius/PBI w marcu 2020 r. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,9 mln realnych użytkowników i 1,8 mld odsłon, a sam portal Interia.pl przy 8,6 mln użytkowników miał 209,84 mln odsłon, średnio po 24,4 na odwiedzającego.
Dołącz do dyskusji: Interia w nowym serwisie o pandemii chce łączyć potrzebujących z darczyńcami