SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Infor przed Business Insiderem, Money.pl przyciąga na najdłużej

Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej liderem pozostaje Money.pl, natomiast pod względem zasięgu mocno zbliżył się do niego Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Wielu użytkowników zyskały Rynekzdrowia.pl, Portalsamorzadowy.pl i sekcja gospodarczo-prawna portalu Radia ZET, zaś spore spadki zanotowały analogiczne działy Fakt.pl i Gazeta.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu 2024 roku Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej przyciągnął 8,57 mln użytkowników, czyli 28,73 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 11 minut i 52 sekundy.

Money.pl od wielu miesięcy jest liderem w tej kategorii. Przy czym w sierpniu pod względem zasięgu tylko minimalnie wyprzedził Infor.pl, który odwiedziło 8,56 mln internautów (co dało 28,67 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 6 minut i 2 sekundy. Poziom 8 mln użytkowników przekroczył jeszcze Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska), notując 8,41 mln odwiedzających, 28,17 proc. zasięgu oraz 8 minut i 41 sekund średniego czasu korzystania.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z kolei część biznesowo-prawna serwisu Rynekzdrowia.pl (Grupa PTWP) przyciągnęła 7,06 mln internautów (23,66 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 37 sekund.

Niżej w rankingu przeważają sekcje o gospodarce i prawie czołowych portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taki dział zanotował 6,54 mln użytkowników, 21,93 proc. zasięgu oraz 5 minut i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 6,04 mln odwiedzających, 20,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,05 mln użytkowników, 16,92 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 56 sekund średniego czasu.

Z kolei na Gazeta.pl (Agora) taka sekcja przyciągnęła 4,2 mln internautów (14,08 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 45 sekund, a na portalu Radia ZET (Eurozet) - 4,1 mln użytkowników (13,73 proc.), średnio na 39 sekund.

W porównaniu do lipca Money.pl zanotował niewielki spadek: o 95,1 tys. użytkowników (1,1 proc.) i 45 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego (5,9 proc.). Natomiast Infor.pl zyskał 435,6 tys. internautów (5,4 proc.) i 38 sekund średniego czasu korzystania (11,7 proc.), dzięki czemu w tej pierwszej statystyce wyprzedził Business Insider Polska, gdzie liczba odwiedzających zwiększyła się o 166,4 tys. (2 proc.), a przeciętny czas o 59 sekund (12,8 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Temu z kolejnym rekordem. Które serwisy i aplikacje odwiedzamy najczęściej? (Mediapanel z sierpnia)

Rynekzdrowia.pl w kategorii biznesowo-prawnej zyskał 728,5 tys. internautów (11,5 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 26 sekund (14,2 proc.), Portalsamorzadowy.pl - 842,6 tys. użytkowników (24,5 proc.) i 21 sekund przeciętnego czasu (16,9 proc.), zaś część gospodarczo-prawna portalu Radia ZET - 909,3 tys. użytkowników (28,5 proc.).

Za to analogiczna sekcja portalu „Faktu” straciła 1,05 mln odwiedzających (17,2 proc.) oraz 50 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (14,4 proc.), natomiast ta na Gazeta.pl - 455,5 tys. internautów (9,8 proc.) oraz 9 sekund średniego czasu korzystania (3,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Infor przed Business Insiderem, Money.pl przyciąga na najdłużej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwia
Czołówka mocno się trzyma. Nie wiem, co tu robią Rynekzdrowia czy Portalsamorzadowy, które mają swoje kategorie. Swoją drogą mało te serwisy są skrajnie mało angażujące, co pokazuje mizerny czas spędzany na stronie. User wpada na chwilę, przeleci wzrokiem jednego newsa i spada tam, gdzie naprawdę można się czegoś dowiedzieć.
2 0
odpowiedź
User
XYZ
Brawo Infor. Strategia Ryszarda przynosi efekty. Drżyjcie onety i wupy... Infor już po was idzie
4 2
odpowiedź
User
GPT
Dobre i profesjonalne treści same się bronią na Inforze !
1 5
odpowiedź