Internauci tolerują reklamy w zamian za darmowe klipy wideo
Oglądanie treści wideo w sieci jest czynnością powszechną, ale oczekiwania wobec nich są inne niż w przypadku treści dostępnych w telewizji.
Firma badawcza ABI Research w swoim raporcie określa Wideo online jako "darmowe, niskiej rozdzielczości, szybko dostępne treści" - informuje serwis Marketing Charts.
86 procent amerykańskich respondentów uczestniczących w badaniu firmy ogląda filmiki wideo w internecie. Najpopularniejsze są tutaj klipy informacyjne, zwiastuny filmowe, materiały tworzone przez innych użytkowników oraz seriale telewizyjne.
Zaledwie 5 procent badanych płaci za treści wideo oglądane w internecie, a większość z nich wydaje na nie mniej niż 5 dolarów tygodniowo.
Trzy razy więcej respondentów stwierdziło, że chciałoby oglądać reklamy w zamian za dostęp do darmowych treści w porównaniu z osobami, które oglądałyby reklamy w zamian za tańszą usługę. Jednak 18 procent badanych nawet w zamian za darmowe klipy nie zgodziłoby się na oglądanie reklam.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internauci tolerują reklamy w zamian za darmowe klipy wideo