Internet ulubionym medium młodych konsumentów
W maju bieżącego roku młodzi amerykańscy konsumenci spędzali więcej czasu korzystając z internetu niż z jakiegokolwiek innego medium.
Z badania przeprowadzonego przez firmy DoubleClick Performics i ROI Research wynika, że 83 procent mieszkańców USA w wieku od 10 do 14 lat każdego majowego dnia korzystało z internetu przynajmniej przez jedną godzinę - informuje serwis Marketing Charts.
35 procent z nich surfowało po sieci przez 1 do 2 godzin, 31 procent przez 3 do 4 godzin, a 17 procent przez co najmniej 5 godzin dziennie. 15 procent poświęcało na to 2 do 6 godzin, a tylko 2 procent mniej niż 1 godzinę tygodniowo.
Dla porównania, telewizję przynajmniej przez jedną godzinę w ciągu dnia oglądało 68 procent, radia słuchało 29 procent, a czasopisma i prasę codzienną czytało odpowiednio tylko 10 i 5 procent badanych.
Z badania DoubleClick Performics i ROI Research wynika również, że 87 procent respondentów kierujących się do sieci więcej niż trzy razy dziennie (robi to prawie połowa ogółu badanych), za każdym razem spędza online co najmniej pół godziny.
60 procent wszystkich badanych przynajmniej raz dziennie odwiedza też strony serwisów społecznościowych, 70 procent ma swój profil na takich stronach (ponad połowa w MySpace, około 1/3 w Facebook), a niecałe 40 procent często lub czasami czyta internetowe blogi.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internet ulubionym medium młodych konsumentów