Internetowe reklamy wideo coraz popularniejsze
Wydatki na internetowe reklamy wideo w Stanach Zjednoczonych osiągną w bieżącym roku poziom 775 milionów dolarów - prognozuje eMarketer.
Obecny rok ma przynieść według eMarketera najwyższy wzrost w tym sektorze - 89 procent.
Natomiast w ciągu najbliższych czterech lat wzrost ma być coraz mniejszy, ale i tak każdego roku ma wynieść co najmniej 38 procent (2008 - 74,2 procenta, 2009 - 55,6 procenta, 2010 - 47,6 procenta, 2011 - 38,7 procenta).
Pomimo tak optymistycznych szacunków eMarketera dla reklam wideo online, w bieżącym roku będą one stanowić zaledwie 3,6 procenta wydatków na reklamę internetową i nawet za cztery lata nie przekroczą poziomu 10 procent.
Dołącz do dyskusji: Internetowe reklamy wideo coraz popularniejsze