Interprima wygrała przetarg kancelarii premiera na kampanie informacyjne w internecie
Spółka Interprima z Wrocławia wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie kampanii informacyjnych w mediach społecznościowych i innych serwisach internetowych. Pokonała w nim 12 konkurentów, wśród nich takie agencje jak Partner of Promotion i ClickAd Interactive.
Budżet KPRM na kampanie w social mediach i internecie, które mają być realizowane do końca października br. wynosi ponad 762,6 tys. zł. Interprima zaproponowała cenę dla realizacji jednej kampanii w wysokości 28 304,76 zł.
Oferty w postępowaniu złożyło – oprócz Interprimy – 12 firm. Najniższą cenę zaproponowała agencja ClickAd Interactive - 13 660,24 zł, jej ofertę jednak w finale przetargu odrzucono.
Stawki pozostałych wynosiły od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy zł. Projekt PR zaproponował kwotę 378,3 tys. zł, Private Marketing - 49,82 tys. zł., Fabryka Marketingu - 35,5 tys. zł, Brand Bridge - 36,78 tys. zł, Partner of Promotion - 60,88 tys. zł, Media Group - 84,87 tys. zł, Mastermind Media - 55,95 tys. zł, Media Choice- 57,62 tys. zł, Ideo Force - 42,99 tys. zł , MediaOn - 441,88 tys. zł, Apella - 226,69 tys. zł.
Zaplanowana przez kancelarię premiera kampania obejmująca social media i internet ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.
Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.
KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.
Do produkcji spotów promujących tzw. „piątkę Kaczyńskiego” KPRM wybrała firmę Elżbieta Tutka AV Production z Warszawy.
Dołącz do dyskusji: Interprima wygrała przetarg kancelarii premiera na kampanie informacyjne w internecie